DE SARBATORI IMI FAC LINISTE.

Pentru mine, cea mai mare provocare din ultima perioada a fost  sa-mi gestionez altfel propriile trairi si propriul timp. Cu alte cuvinte, de ceva timp lucrez la capabilitatile mele, astfel incat sa reusesc sa raspund cu mai mult calm la tot ce se intampla in viata mea, si mai ales la activitatea profesionala, care ma stoarce de puteri, si de cele mai multe ori ma incarca energetic, in mod negativ. Cand nu esti multumit de rezultat, schimbi atitudinea, in mod evident.

De sarbatori, imi fac liniste. Liniste in suflet. Vazusem un titlu pe undeva :" Casa ai impodobit-o, dar sufletul pe cand?". Mi-am dat restart. Cat continut in cateva cuvinte! Am ales sa ma bucur altfel, de toate, asa cum vin ele de la Dumnezeu. Si sa ma bucur ca azi dimineata am deschis ochii din nou si am posibilitatea sa fac ziua mai buna, atat pe a mea, cat si pe a altora. 

Si sa ma bucur ca suntem sanatosi, atat cat este posibil, ca am privilegiul de a-mi strange parintii in brate, ca in fiecare zi puiul meu de om ma striga "mama" si ii stralucesc ochii cand ma gaseste cu privirea, ca Dumnezeu ma iubeste si imi arata mereu drumul, desi cateodata este unul mai alambicat...

In timp ce am scris aceste randuri, mi-as fi dorit ca timpul sa stea in loc, sa ma bucur mai mult de imaginea din fata ochilor mei: pruncul doarme langa mine, bradul este frumos impodobit, in casa miroase a bunataturi, iar eu sunt recunoascatoare pentru tot. 

S-avem sarbatori fericite si liniste in suflet! Face mai mult ca orice pe lumea asta...


23.12.2021

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

CARTOFI AROMATIZATI

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE