PRAJITURA CU NUCA

Astazi am gatit impreuna cu fetita mea, o prajitura cu nuca, nemaipomenit de gustoasa! Ne place sa experimentam retete noi, si avand un ajutor de nadejde la purtator am terminat imediat ce ne-am propus. Rezultatul: o prajitura rapida, pufoasa si gustoasa. Bon appetit! 


INGREDIENTE: 

  • 6 oua 
  • 270 ml lapte dulce 
  • 200 g unt 
  • 160 g zahar brun
  • 2 linguri miere
  • 450 g faina alba
  • 1,5 plic praf de copt
  • 1 lingurita otet
  • 2 linguri nesquick / cacao 
  • 150 g miez de nuca 
  • 2 linguri zahar pudra 
  • 2 linguri apa 
  • 1 lingurita scortisoara


MOD DE PREPARARE: 

Intr-un bol punem ouale, zaharul brun, untul topit  mierea, laptele dulce si amestecam 2-3 minute la treapta inalta, pana se omogenizeaza compozitia. Adaugam faina, si praful de copt stins in prealabil cu otet. Incorporam faina la amestec pana obtinem un aluat uniform, lichid, pe care il turnam in proportie de 80% intr-un vas uns cu unt, sau acoperit cu hartie de copt. Eu am folosit un vas de 30×40 cm.


Peste aluatul pastrat adaugam nesquick-ul si apa si amestecam bine, dupa care il turnam in tava, peste aluatul deja existent. Intr-un castronel adaugam miezul de nuca macinat, zahar pudra si scortisoara, pe care le amestecam bine si le presaram deasupra compozitiei de aluat. 


Coacem prajitura la 180° timp de 20-25 minute.


POFTA BUNA!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

CARTOFI AROMATIZATI

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE