BISCUITI CU NUCA

De fiecare data pregatesc biscuitii cu nuca cu mult drag si imi lasa gura apa. Cum orice desert ce contine nuca este delicios, nici biscuitii cu nuca nu fac rabat de la acest aspect si te provoaca sa le tot repeti reteta. Nu ca mi-ar parea rau! Sa purcedem! 


INGREDIENTE: 

  • 150 g miez de nuca 
  • 300 g faina alba 
  • 1/2 plic praf de copt
  • 100 g unt 
  • 4 linguri zahar brun
  • 3 linguri iaurt


MOD DE PREPARARE: 

Intr-un bol amestecam faina cu nuca macinata si praful de copt. Intr-un alt recipient amestecam untul la temperatura camerei cu zaharul si iaurtul. 


Dupa ce s-au omogenizat cele doua compozitii le unim, adaugam si doua linguri de apa calda si framantam aluatul. 


Lasam aluatul la frigider timp de o ora, dupa care intindem o foaie de 0.5 cm grosime si formam biscuitii cu nuca. Eu am folosit ptr asta un pahar, astfel ca le-am dat o forma rotunda. Dam la cuptor biscuitii la 180° pentru maxim 15 minute.
  

Sunt gustosi si spectaculosi! 
Pofta buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

CARTOFI AROMATIZATI

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE