CORNULETE CU UNT

 Ce-mi place cand o reteta imi iese asa cum mi-am dorit! Asa a fost si in cazul de fata, am pregatit cornulete cu unt, umplute cu ciocolata si dulceata de capsuni. Ca sa fur startul, va mai spun ca in compozitia aluatului am adaugat pepene galben. A iesit o minunatie, pacat ca nu pot posta si gustul!


 INGREDIENTE: 

  • 350 g faina alba 
  • 125 g iaurt
  • 125 g unt
  • 1 felie de pepene galben
  • 1 plic praf de copt
  • ciocolata la borcan
  • dulceata de capsuni


MOD DE PREPARARE: 

Incepem prin a topi untul. Apoi, dam pepenele galben prin blender si il adaugam in iaurt. 

Intr-un bol punem faina, amestecata in prealabil cu praful de copt, untul topit si compozitia de iaurt. Framantam astfel aluatul, pana nu se mai lipeste de degete.

Pe blatul de lucru intindem o foaie subtire, pe care o portionam cu cutitul in fasii. Pe fiecare fasie adaugam, fie ciocolata, fie dulceata de capsuni si rulam usor pana formam cornuletele. 

Dam tava cu cornulete in cuptor la 180° pentru 15-20 minute. Ies deosebit de fragede.

Pofta buna! 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE