Concediu în pandemie

După o grămadă de întrebări, gânduri, frici, toate atent cântărite, într-o perioadă stresantă și plină de incertitudini, am plecat la mare. Vacanță plănuită din luna ianuarie, mult așteptată, "reprogramată" pentru 2021 (cel puțin așa am știut pana aproape sa plecăm, când am fost subit anunțați să avem pălărie și ochelari de soare la purtător că suntem așteptați la hotel), iar în cele din urmă, trăită.


               Complex Mera Onix, Cap Aurora

Cu un ochi care râde și cu unul care plânge, ne-am conformat, ne-am pus la drum și am ajuns. Ajunși la hotel, parcarea plină ochi. La recepție am fost informați ca trebuie să completăm o declarație pe proprie răspundere că n-am călătorit în zone roșii, ca n-am intrat în contact cu persoane care au venit din zone roșii, că nu avem simptome și cam atât. Corect, din punctul meu de vedere, ar fi fost să ni se ia și temperatura, că le-aș fi dat-o, nu ma zgârceam.

Turiștii din hotel păreau relaxați, majoritatea purtau responsabil masca. La masa, cei de la hotel au încercat sa respecte recomandările oficiale, și au împărțit servirea pe serii, însă nu stătea nimeni să verifice acest aspect (greu de realizat la un număr așa mare de oaspeți), astfel ca responsabilitatea era una individuală. Dat fiind faptul că eram serviți de personalul hotelului, care era echipat cu masca, mănuși, vizieră, procesul era unul mai lent, de durată, se formau cozi, da ce să faci, suntem în pandemie! 

Mi-a plăcut foarte mult că am ales o locație nu foarte aglomerată, am putut face plimbări pe plajă fără să ne dăm coate cu nimeni, am găsit zone de plajă mai "sălbatice", ceea ce am apreciat enorm, a fost ca un pansament pentru suflet sa vad natura așa cum este ea, fără prea multa intervenție din partea omului. Ca un minus, de remarcat este faptul că în continuare autoritățile locale se sustrag de la a face treabă, astfel ca trotuarele aveau iarba foarte mare, spațiile verzi fiind total neîngrijite, asta în plin sezon!!!! Majoritatea hotelurilor din zonă erau vechi, dar renovate și adaptate pentru 2020, condițiile foarte bune, însă vechimea și stilul clădirilor ma duceau cu gândul la perioada demult apusă, prezentată prin filmele lui Sergiu Nicolaescu.

În rest, toate bune! A fost prima mea vacanță cu mască pe față, prima ieșire la plajă cu mască pe față, am trăit total diferit față de concediile anterioare, dar m-am adaptat vremurilor, am simțit briza mării, am stat cu picioarele pe nisip, iar asta mă încarcă pozitiv enorm! Sănătate să avem, că vremurilor ne adaptăm!

Spor în toate! 


                        Cap Aurora, plaja 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE