BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

Mai gatim si noi ceva bun, rapid si extrem de gustos? Va propun biscuitii cu unt si stafide. Ies fragezi, nu sunt prea dulci, dar nici dietetici si fara gust, exact la limita gustului echilibrat de dulce. Totul cu doar 5 ingrediente. Voila!



INGREDIENTE: 
  • 360 g faina alba
  • 150 g unt rece
  • 2 linguri zahar brun /sirop de artar
  • 8 linguri lapte dulce
  • 160 g stafide
MOD DE PREPARARE: 

Intr-un bol amestecam faina cu zaharul. Adaugam untul rece taiat cuburi mici si framantam pana untul se incorporeaza in faina. Adaugam si stafidele, pe care in prealabil le-am spalat de doua ori si le-am tinut in apa la hidradat aproximativ 10 minute. La final am adaugat laptele si am obtinut un aluat omogen, pe care l-am pus in folie alimentara. I-am dat forma unui baton si l-am lasat la rece aproxinativ doua ore.


Dupa doua ore, aluatul s-a intarit si l-am taiat in felii de aproximativ 1 cm. Biscuitii i-am pus in tava pe hartie de copt, si i-am copt aproximativ 25 minute.



S-aveti pofta! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE