30, bine ai venit!

Perioada asta, mai mult ca niciodata, am avut parte de un exercitiu foarte bun pentru propria persoana. Desi greu de trait cu atatea restrictii, am dobandit mai multa rabdare si putere. In putinele mele iesiri am constatat si re-re-reconstatat ca oamenii sunt din ce in ce mai rai si egoisti. Dar, fiecare cu norocul sau. Azi nu este vorba despre ceilalti, ci despre subsemnata. Lucky me!

Zilele trecute a fost ziua mea de nastere. O altfel de aniversare, nu neaparat din cauza vremurilor absurde pe care le traim, ci pentru ca apasarile personale nu-ti dau pace cand puiul tau de om nu-i bine.

In alta ordine de idei, si ce e bun, si ce e stresant, si ce e minunat, si ce e greu, si ce e nedrept, si ce e satisfacator, toate imi completeaza viata, care nu poate fi doar lapte si miere; ar fi plictisitor, probabil. Asa e viata mea. Cu de toate. Obisnuiesc sa multumesc divinitatii pentru toate momentele traite, pentru ca din fiecare am invatat cate ceva.

30 m-a facut sa ma privesc asa cum sunt, un om simplu, impacat cu mine insumi. Am renuntat la a cauta perfectiunea in tot si toate, am reusit sa inteleg efectele benefice ale somnului, pe care il caut mai mult ca oricand, dar fuge ca bezmeticu. Prioritatile mele s-au modificat considerabil in ultimul timp, insa stiu ca inca am multe de oferit, de primit, de asimilat, si pe toate le fac cu placere. Descopar lumea zilnic, cu provocari care mai de care, incerc sa fiu rationala in tot ce intreprind, mananc si un cub de ciocolata, ca oricum nu ma mai ingras si ma bucur de viata cum stiu eu mai bine.

30, bine ai venit!


Photo Credit : Johannes W  on Unsplash 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE