TIRAMISU CU FRUCTE

Ultima mea creatie culinara de care sunt foarte incantata, nu doar datorita gustului, dar si esteticii este o alta varianta de tiramisu, mai light, si cu fructe. Sanatos si delicios!

INGREDIENTE:
  • 4 biscuiti obisnuiti 
  • 100 ml lapte dulce 
  • pudra de roscove
  • 2 linguri mascarpone 
  • 1 banana 
  • 2 linguri fructe de padure + visine 
  • fulgi de cocos
  • 1 lingurita de miere (optional) 
MOD DE PREPARARE:

Am inceput prin a inmuia biscuitii in laptele amestecat cu pudra de roscove. Apoi am pregatit crema: am blenduit banana cu  mascarpone si 3 sferturi din fructele de padure. Daca preferati ca preparatul sa fie mai dulce adaugati aici o lingurita de miere. Am asezat jumatate din cantitatea de biscuiti intr-o forma rotunda de sticla, si apoi am pus jumatate din crema. Mai urmeaza un strat de biscuiti, peste care am adaugat restul de crema. Deasupra cremei am presarat fulgi de cocos din plin, am decorat preparatul cu fructele ramase.
Se tine 30-40 min. la frigider, dupa care ne putem bucura de gustul nemaipomenit!

Pofta buna!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE