Iubirea de tata e bogatie adevarata

Poate avem momente cand nu ne aflam in cea mai buna stare de spirit, cand suntem coplesiti de ganduri, de probleme, de provocarile vietii, cand vremea de afara ne indispune si multe altele, care ne duc intr-o sfera bacoviana, dar, oricat de melancolica as fi, toate se rezolva cand il privesc pe el- tatal meu.

Iubirea de tata, si pentru tata e bogatie adevarata. Are o putere de nedescris, e invincibila, pura si nemarginita. Si cel mai benefic este, pentru ambele parti, ca ea sa fie declarata.

Fiind la randu-mi un copil iubit, alintat si cu toate poftele facute, am reusit sa invat ca iubirea vindeca, face numai bine, ofera incredere, de aceea copilul trebuie iubit oricand, trebuie sa stie ca este iubit, dorit si sa simta asta, nu sa fie alintat prin somn!

Revenind la 2019, adultul din mine pluteste ca un fulg de nea atunci cand tata intra pe usa, dupa 2-3 luni de munca prin Europa, departe de familie. In casa se simte atmosfera de sarbatoare, mama e in culmea fericirii, se instaleaza magia revederii, iar eu ma intorc in copilarie si imi aduc aminte cum la fiecare plecare a tatalui meu mi se punea automat un nod in gat din cauza despartirii, si ramaneam visand la clipa cand va reveni acasa, cu mine si cu sora mea agatate la propriu de tata, vrand sa nu mai plece niciodata, ceea ce ne oferea o bucurie de nedescris!

Ieri, am fost din nou copil. L-am asteptat pe tata cu emotie, m-am bucurat de imbratisarea lui calda, de optimismul lui, de tatal meu bun, bland, puternic, de omul care m-a sustinut sa devin adultul de azi.

Ma inclin!



           Photo by Jude Beck on Unsplash

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE