Sa ai o sora e o minune

Ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru multe, printre care si pentru faptul ca am o sora. Pentru unii, poate, ceva banal, majoritatea dintre noi avem frati/surori. Deci?



Totul pleaca de la felul in care am fost crescuti si educati, astfel incat, sa realizezi la maturitate ca acea persoana cu care ai crescut, cu care ai impartit aproape orice, cu care ai ras, cu care ai facut nazdravanii de mic, cu care ai facut teme, care te-a sustinut neconditionat (si inca o face), cu care ai plans in momente grele, care te iarta si atunci cand vina e de partea ta, care e cea mai buna prietena a ta (singura adevarata poate), care te tachineaza uneori, este de fapt persoana care, acolo in sufletul tau are locul ei bine ancorat si, pe care nimeni nu-l va putea inlocui vreodata (intre noi fie vorba, nici nu trebuie).

O persoana incapatanata, doxa de carte, iubitoare, sensibila, o matusa cum putin copii au sansa sa le fie alaturi, ea e sora mea, pe ale carei urme am calcat si eu (cateva dintre ele), si pe care, daca ajungi sa o cunosti cu adevarat e imposibil sa nu o placi.

Semanam, in unele privinte, poate putin si fizic (unii sunt de parere ca nu), dar suntem, totusi, atat de diferite! Poate asta ne si completeaza reciproc si ne ajuta sa ne intelegem atat de bine, lucru admirat de unii, dar si invidiat de altii.

Ca o fi vorba de noroc, de prea multa iubire, de atasament, nici ca-mi pasa. Stiu ca am langa mine o sora minunata, e o legatura intre noi mult prea profunda ca sa poata fi inteleasa, si pe care o pastrez in cel mai sigur loc de pe pamant: inima mea!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Confesiunile unui copil bogat

O bucatica de copilarie si un dram de arta

Bucovina draga, de acum mai saraca...

BISCUITI CU UNT SI STAFIDE

CARTOFI AROMATIZATI

V-ati gandit vreodata cata putere are o imbratisare?

Iubirea de tata e bogatie adevarata

CROCHETE DE CASCAVAL

Gand, cu si despre bunici

SARATELE